İŞ YERİNDƏ DİSKOMFORT VƏ XOŞBƏXTSİZLİK HALI Asta qaçan namərddir!

images

 

İş yerlərində xoşbəxtsizlik hər kəsin yaşaya biləcəyi bir haldır. Ümumən iş yerlərində diskomfort halı əməkdaşların daha az motivasiyalı, sağlam düşünə bilməmək və sosial vəziyyətini alt üst edən vəziyyətlərdən hesab olunur. Ancaq bütün bu hallara baxmayaraq insanlar ümumi olaraq bu vəziyyət qarşısında heç bir addım atmamaqdadırlar.

İnslarların mövcud diskomfort hallarının dəyişdirməməsinin 2 əsas səbəbi var:

  • Niyə görə xoşbəxt deyillər sualına cavabını bilməmək. Diskomfortu hiss edir lakin səbəbini bilmirlər və bu halının aradan qaldırılmasının mümkün olmadığını düşünürlər.
  • Nə edəcəklərini bilməmək. Səbəbi bilirlər və nəyin onları xoşbəxt etmədiyini anlayırlar, lakin bu problemin dəyişməyəcəyini və ya həll üçün alternativ seçimlərinin olmadığını düşünürlər.

 

İş yerlərində diskomfortun ən vacib səbəbləri:

Əmək  haqqı –

Gördüyünüz işin qarşılığında az maaş aldığınızı düşünürsünüzsə, ilkin diskomfort halını yaşamağa başlamısınız. Bu halı yaşayırsınızsa daim alternativ təklifləri araşdırmağınız məsləhətdir. Unutmamaq lazım olan məqam odur ki, maddi motivasiya müəyyən müddəti əhatə edən üsuldur. Diskomfortun əsas səbəbi əmək haqqı olmağından əmin olduqdan sonra hər hansısa tədbir görmək lazımdir. Əgər səbəbini bilmədiyiniz diskomfort halını maaş olduğundan şübhələnirsinizsə bu sadəcə bəhanə olacaq və bu səbəbdən gedəcəyiniz yerdə yüksək əmək haqqında belə xoşbəxtsizlik hissi sizin yaxanızdan əl çəkməyəcək.

İş yerində qeyri-stabillik –

Şirkətinizin stabillik mövzusunda problemləri sizə diskomfort hissini yaşada bilər. İşdən çıxarılma halının yaşandığı şirkətdə narahatlılığın və stressin yaşanması normal haldır. Belə bir halda əlinizdən gələni etdiyini düşünürsünüzsə, bu halda yalnız etdiyiniz işlərlə bağlı hesbatlılığı mütəmadi rəhbərliklə bölüşmək və kommunikasiyanı gücləndirməyiniz vacibdir. Həyatı bəzən idarəetmənin mümkün olmadığını nəzərə alsaq bütün olacaq mənfi hallara qarşı özünüzü günahlandırmaqdansa yeni alternativlər üzərində sığortalanmağınız məsləhətdir.

Karyera inkişafı –

Vəzifə artımı və irəliləməyin mümkün olmadığı təşkilatda və motivasiya edici digər faktorların yaşanmadığı şirkətdə əməkdaşlar diskomfort halı yaşayırlar. Belə bir hal yaşayırsınızsa özünüzün fərdi inkişafına və fərqli sahələrdə inkişaf etməyinizə səy göstərin.

Bəzi sahələrdə irəliləmək şansımız çox azdır və bu səbəbdən işimizlə bərabər təşkilatın inkişafına təsir edəcək fərqli sahələrdə inkişaf etdirməyiniz sizi motivasiya edə bilər və hətta irəliləmək imkanı yarada bilər.  Bunların heç biri yoxdursa o zaman alternativlərə baxsanız yaxşı olar.

İş yoldaşlarınız –

Ən mənasız səbəblərdəndir. Unutmayın iş yeriniz sizin eviniz deyil və hər kəsin sizin kimi olmaq məcburiyyəti yoxdur. İşinizlə bağlı münasibətlərin qurulması sizə kifayət edəcək ki, sağlam bir mühit yaradasınız. Əsas vacib olan hörmət üzərinə qurulmuş bir münasibətə nail olun.

İş yükü –

Az vaxtda çox və keyfiyyətli işin icrası istənilirsə bu sizdə stres halının yaşanmasına səbəb olacaqdır. Bu halda stresə düşməyə  ehtiyac yoxdur və seçim olaraq bu cür işləmək sizin seçim deyil. Belə halda vaxtın idarəedilməsinə  diqqət edərək mərhələli şəkildə işlərin təhvil verilməsinə çalışın.

İş qrafiki –

Diskomfort mühitinin yaranmasının ən öndə və ilk sıralarda gələn səbəblərindəndir. Ölkəmizdə özəl və bir çox dövlət təşkilatlarında əməkdaşlar 8 saatdan artıq istismar olunmaqdadırlar. Bu saat 12 -13 saata çatmaqdadır və istirahət günlərinin məcəlləyə uyğun olaraq tənzim olunmaması əməkdaşların diskomfortuna gətirib çıxarır. Hətta bu hal o qədər yayılıb ki, 22-23 yaşlarında bir gənc mən bu qədər çalışmıram deməsi təşkilatların rəhbərləri tərəfindən qəribə qarşılanır. Mən sənin yaşında 24/7 işləyirdim ay oğul deyən rəhbərlər günü gündən çoxalıb. Gənclərimiz tənbəlləşib deməyə qədər gedir bu reaksiya. Belə bir halda şirkətdə çalışan əməkdaşın hər hansısa bir motivasiyasının olmasından söhbət etmək, yaradıcılıq və məhsuldar iş gözləməyin özü belə ağılsızlıqdır. Həll yolu kimi yalnız rəhbərliklə məsələnin aydınlaşdırılmasıdır. Belə halda getməyə tələsməyin, çünki gedəcəyiniz yerdə sizi eyni hal gözləyə bilər. ))))

Əgər əməkdaşınız övladının tədbirinə getmək üçün icazə ala bilmirsə (icazə alanda başdan xarabdır deyilirsə), diş həkimə getmək üçün 18:30da sizdən icazə istəyirsə əmin olun bu hal ən böyük stresi yaradacaq. Şəxsi həyat və iş həyatı balansı pozulubsa hər hansısa bir motivasiyadan söhbət gedə bilməz.

Xoşbəxt iş şəraitin olması məhsuldarlıq baxımından çox vacibdir. Hər bir işəgötürən xoşbəxt, özünə əmin əməkdaşlarla işləmək istəyir. Amma şirkətlər də əməkdaşlarının komfortunu nəzərə almalıdır. İş yerlərində diskomfort yaşanırsa və rəhbərlik həll yolları üzərində düşünmürsə İlk Qaçan Ağıllıdır deyimi ilə əməkdaşlarınız başqa şirkətlərə qaçmaq yarışına başlayacaqdır. Qəmli Bayquşları şirkətinizdə işlətmək istəmirsinizsə sistemli və ölçülə bilən idarəetmə sisteminizi qurun.

PS – Asta Qaçan Namərddir deyimini unutmayaq. Əgər əməkdaş qaçırsa və sonda siz tək qalırsınızsa namərd kim olur bu halda, onu düşünək – Rəhbərlik yoxsa işçi :)))

Bir şərh yazın